90 Dagen Aankoopgarantie

Als het gaat om handgemaakte artikelen/personalisatieartikelen, vereist de productie veel ingewikkelde processen, waaronder ontwerp, smelten, gieten, graveren, polijsten en galvaniseren. Daarom kan een enkele fout veel tijd en geld kosten. Wij beschermen uw rechten gedurende 90 dagen na ontvangst van het product:

Annuleringsbeleid

  • Mochten er wijzigingen optreden in uw bestelling (bijvoorbeeld naam, kleur of maat), dan helpen wij u graag bij het herzien ervan, zolang het productieproces nog niet is gestart. We beginnen uw bestelling binnen 24 uur na het aanmaken ervan te verwerken met behulp van de gegevens die u onder 'Bestelling' hebt opgegeven. Als u uw bestelling binnen 24 uur annuleert, betalen wij u 100% terug.
  • Bestellingen die binnen 24 uur na betalingsbevestiging worden geannuleerd totdat het product is vervaardigd, hebben recht op een gedeeltelijke terugbetaling, inclusief volledige verzendkosten en 80% van de aankoopprijs van het product.
  • Zodra uw bestelling is verzonden, kan deze niet meer worden geannuleerd.
  • Als uw bestelling in aanmerking komt voor terugbetaling, zullen wij binnen één werkdag na uw verzoek om uw bestelling te annuleren, een terugbetaling uitvoeren.

 

Problemen met Verzending

  • Als uw pakket ongebruikelijk is of zelfs verloren gaat tijdens het transport, neem dan contact met ons op en wij zullen het opnieuw uitgeven of u terugbetalen.
  • Als u beschadigde artikelen ontvangt, stuur ons dan foto's of video's om dit te controleren en wij zullen de artikelen vervangen of het geld terugbetalen.

Retourbeleid

Zodra de productie is begonnen, worden bij annuleringen 30% herbevoorradingskosten in rekening gebracht, gebaseerd op de artikelprijs. Dit betekent dat wij u slechts een deel terugbetalen en u de 70% van de gedane betaling terugbetalen. Dit komt omdat het artikel op bestelling wordt gemaakt en niet meer als nieuw kan worden verkocht. De herbevoorradingskosten omvatten vaak de gebruikte grondstof, arbeidskosten en verwerkingskosten.

Gegarandeerd binnen 90 dagen na ontvangst van het product

Als het door u gekochte product binnen 90 dagen na ontvangst onnatuurlijk beschadigd raakt, zullen wij het graag voor u repareren tegen een redelijke prijs of een deel van de aankoopprijs terugbetalen.

De partij die verantwoordelijk is voor de verzendkosten

Situaties waarin Remisia verantwoordelijk is voor de terugkeer:
  • We hebben de verkeerde bestelling of het verkeerde artikel verzonden
  • Het product dat u heeft ontvangen was niet van goede kwaliteit/defect.
Situaties waarin Remisia niet verantwoordelijk is voor de retourzending:
  • U heeft de verkeerde productmaat geselecteerd.
  • Persoonlijke reden. Je bent van gedachten veranderd, enz.

Ruilen en Retourneren

Als u een probleem ondervindt bij het ontvangen van de goederen (defect of beschadigd), maak dan foto's van de beschadigde goederen en dien een supportticket in bij de klantenservice, zodat we uw zaak kunnen opvolgen. Neem binnen 7 werkdagen na ontvangst van het pakket contact met ons op. Als u niet binnen de gestelde termijn reageert of de vereiste informatie verstrekt, wordt het behandeld als een artikel dat in goede staat is ontvangen.

Wij accepteren retourzendingen van producten. Klanten hebben het recht om binnen 14 dagen na levering van het product een retourzending aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten. Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig. Vraag onze klantenservice om ervoor te zorgen dat u het pakket naar het juiste adres stuurt.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventueel verkeerd gebruik/door de mens veroorzaakte ongelukken van het door u gekochte artikel.

Stap 1: Stuur een e-mail naar onze klantenservice op contact@remisia.com om de omruiling/retour aan te vragen.
Stap 2: Na ontvangst van uw ruil-/retourverzoek zal onze klantenservicemedewerker u de ruil-/retourinstructies en het ruil-/retouradres per e-mail sturen. Volg de instructies om het ruilen/retourneren te verwerken. Wij zouden het op prijs stellen als u ons enkele foto's kunt bezorgen als restitutievoucher.
Stap 3: Binnen één week nadat wij uw pakket hebben ontvangen, ontvangt u uw geld terug of laat u een omruilbestelling verwerken. We sturen u een e-mail zodra uw terugbetaling of omruiling is verwerkt.

Retouradres: kamer 1903, gebouw B8, gebied B2, Wanda Plaza, Cangshan District, Fuzhou City, provincie Fujian, China

Notities:
1. Retourneer het product niet rechtstreeks naar het adres waarvandaan de bestelling is verzonden voordat u contact met ons opneemt.
2. Op maat gemaakte of gepersonaliseerde artikelen hebben geen recht op restitutie binnen 14 dagen.
3. Als de retourzending door de consument wordt veroorzaakt, is de consument verantwoordelijk voor de verzendkosten. De specifieke kosten moeten worden gebaseerd op het expresbedrijf dat u kiest.
4. Als de ontvangen goederen om onze redenen beschadigd of niet correct zijn, hoeft de consument om deze reden de verzendkosten niet te betalen.
5. Er worden geen herstockagekosten in rekening gebracht aan de consument voor het retourneren van een product

Neem contact met ons op via contact@remisia.com

Terugbetalingen (indien van toepassing)

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een ontvangstbevestiging per e-mail. We laten u ook weten of uw terugbetaling is goedgekeurd of afgewezen. Als u bent goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode bijgeschreven.

Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als u nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel is geboekt. Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt. Als u dit allemaal hebt gedaan en u nog steeds geen terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via contact@remisia.com
.
Neem contact op met onze klantenservice via contact@remisia.com
om het retouradres te krijgen.